niedziela, 5 marca 2017

W drodze na Skye - Szkocja

 W 2012r. pierwszy raz wybrałam się na północ Szkocji. Musiałam koniecznie zobaczyć te wszystkie bajeczne  krajobrazy, które oglądałam na internecie. Chciałam się przekonać, czy faktycznie jest tam tak pięknie jak mówili ludzie. I wiecie co? Od tamtej pory, co najmniej raz w roku robię sobie wycieczkę na północ Szkocji. Za każdym razem zobaczę coś nowego i zawsze jestem zachwycona widokami. Każda pora roku ma swoje uroki - choć zimą tam jeszcze nie byłam. Latem jest cudownie zielono, a jesień zachwyca swoimi kolorami.  Co tu dużo mówić, zapraszam na letnie fotorelacje.  

Zanim jeszcze zaczniecie oglądać zdjęcia, dam Wam jedną małą radę. W Szkocji pogoda w ciągu dnia potrafi zmienić się kilkakrotnie. Wychodzisz jest słonecznie, a za chwilę spotyka Cię deszcz (oczywiście niekoniecznie). Zatem polecam do auta wrzucić co nieco na przebranie się, coś przeciwdeszczowego, coś cieplejszego jak również coś lekkiego gdyby zrobiło się gorąco. U mnie się to sprawdza w stu procentach.                                                              
                                                                        2012r.









2013r.


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz