poniedziałek, 6 marca 2017

Edynburg - kilka ujęć z zamku, ogrodu botanicznego i muzeum zabawek


Dziś przygotowałam dla Wam fotorelację Edynburga z roku 2013. Zobaczycie między innymi piękne widoki na miasto z zamku, kilka ujęć samego zamku od środka, szklarnię, która znajduje się w ogrodzie botanicznym oraz muzeum dzieciństwa, w którym oczywiście znajduje się dużo więcej zabawek aniżeli ja mam zdjęć. Do ogrodu botanicznego wybiorę się w najbliższym czasie, o ile tylko pogoda pozwoli i wtedy z pewnością na blogu ukaże się osobny post, by poświęcić mu większą uwagę. 





























2015r.
















1 komentarz:

  1. Widoki na zdjęciach zdumiewające. Ogólnie ogrody botaniczne to coś unikatowego w Edynburgu - są piękne i widziałam na własne oczy. Na https://wyspybrytyjskie.pl/ poczytałam o nich zanim zdecydowałam się na wylot i było warto je zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń