poniedziałek, 11 lutego 2019

Falls of Bruar


Powoli zaczynam wracać po zimowej przerwie. Przeglądając zdjęcia, przypomniało mi się, że zupełnie zapomniałam Wam pokazać jedno miejsce, w którym byłam w listopadzie, a które uważam za ciekawe, warte zobaczenia, a szczególnie fajne, gdy ma się ochotę na spacer. Jest to Falls of Bruar. Na miejscu jest duży parking, są sklepy, w których można spędzić mnóstwo czasu, gdyż naprawdę ciekawe rzeczy się w nich znajdują. Na samym dole fotorelacji znajduje się kilka zdjęć ze sklepików. Jest również restauracja, w której można zjeść - nie korzystałam z niej, ale potrawy wyglądały dość dobrze. Niestety ogromna kolejka mnie odstraszyła. Może następnym razem będzie mniej ludzi i uda  się spróbować tamtejszej kuchni. A tymczasem zapraszam na fotorelację.















 




 




 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz